Saturday, September 24, 2011

Jodoh Dah Sampai..

Assalamualaikum w.b.t..
lme gak ek aku xupdate blog nie..al-maklum la bz memanjang..huhu..(mcmla bos nak bz je)..so blog kli nie mncritakan ketidaksabaran aku utk menjadi tunangan org..hehe..tggal lg 2 mggu untuk aku brgelar tunang org so lpas nie jgn nakal2 lg ek..hehe..insyaallah,aku akan jga batas aku n status aku tue..

2 tahun aku mnyulam kasih n syg dgn dia akhirnya kami mendapat restu kdua belah pihak n pada tanggal 9.10.11 nnt kami akan disatukan sbagai tunang,,.."eleh,bru tunang je".."biarlah,ade aku ksah????"...hehe





















dah mcm2 kami lalui bersama n aku harap hubungan kami kekal ke akhir hayat..amin..parents aku ckap nak tetapkan tempoh 6 bulan je tunang tp xtau la blah laki nak bpe lame..klu nak awal pun ok gak..aku lg suka..(gatai no anak pak nazri nie..)..hehe..

1 comment: