Tuesday, July 19, 2011

Kau hancurkan hati ku..=(

setelah sekian lama aku bersama dgn kau,baru kini kau lukakan hatiku..hampir 2 tahun kita menyulam kasih dan menyulam sayang,akhirnya kau musnahkan kepercayaan aku..setelah kita sama-sama merancang membina mahligai impian,membina masa depan kau kini telah lukakan hati ku..

aku xsangka kenapa ini yang kau lakukan..??apa salahku pada kau..???aku begitu setia dan jujur terhadap kau,aku ikut semua kehendak kau tapi ini balasan yang kau bagi..hanya kerana BETINA yang xtau asal usul kau sanggup maki hamun aku,.aku siapa pada kau???sedikit sebanyak kepercayaan aku pada kau mulai luntur..maafkan aku..kau yang buat aku jadi macam nie..tapi sayang aku pada kau tak pernah berubah walaupun sikit..semakin hari semakin sayang..

walaupun kau seringkali sakiti hati aku,tapi aku tetap sayang pada kau..aku biarkan kau sakiti hati aku kerana aku tidak mahu kehilangan kau..orang yang satu-satunya aku sayang..orang yang akan menjadi putera hidupku..kali nie aku berikan kau peluang untuk buktikan sayang kau pada aku..dan aku harap perancangan kita untuk bertunang lepas raya nanti akan tercapai dan juga perkahwinan kita awal tahun depan..semoga semuanya berjalan dengan lancar..INSYAALLAH...


Ya ALLAH..kau bantulah hambamu ini dalam menjalani setiap kehidupan..Kau dekatkanlah aku dengan dia sekiranya dia adalah jodohku dan kaun jauhkanlah dia daripada aku sekiranya dia bukan jodohku..amin..

No comments:

Post a Comment