Tuesday, May 17, 2011

3 tahun kerah keringat akhirnya sampai jua di penamat

Alhamdulillah...syukur sgt2 ke hadrat Illahi sbb hasil usaha slama nie brhasil dan berjaya juga smpai di garisan pnamat..wlupun xsecemerlang org laen tp aku msih brpuas hati krana aku tdak prlu msuk smula ke tmpat tue tuk mengadap sgala buku2 yg memeningkan kpala aku..huhu..akhirnya aku juga bleh mula mncari rzki sndri tnpa mgharapkan mak abah aku kat kg...insyaallah,akan ku blas smua jsa mreke sblum aku mnjdi hak org..=)

pas dah pnat pkir sal exam n sgala mcm mslah,lpas nie bnde len lak aku nak kne pkir..mcm2 nak pkir sbnarnye tp yg lbih pnting mse dpn aku akan dtg..mcm mne khdupan aku lpas nie...bhagia ke aku dgn die???Insyaallah,dgn restu yg dah dbrikan kdua pihak aku brharap hbungan aku dan dia akan bhagia ke akhir hayat kami..amin...

No comments:

Post a Comment